توزیع عادلانه خدمات را در شهر محقق می سازیم

توزیع عادلانه خدمات را در شهر محقق می سازیم

محمد آصفی و محمود عامری فرد، اعضای کمیته نظارتی شماره (4)
شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، با حضور در جمع اهالی منطقه
هشت شهردای در مسجد امام هادی(ع) از نزدیک، در جریان مشکلات اهالی این منطقه، قرار گرفتند.

   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی، شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، در ابتدای این نشست صمیمی محمود عامری فرد، رییس کمیته نظارتی، با بیان اینکه شورای چهارم در همان ابتدای کار خود به دنبال تحقق فرمایش و رهنمودهای رهبری در خصوص تحقق عدالت در توزیع خدمات بوده است؛ خاطر نشان کرد: در خصوص عدالت در توزیع خدمات در سال های گذشته شاهد بودیم خدمات زیادی در سطح شهر انجام گرفته است؛ اما این خدمات به صورت عادلانه در تمام نقاط شهر انجام نمی گرفت که این مسئله خود باعث به وجود آمدن حاشیه با یک میلیون و دویست هزار نفر در شهر مشهد شهده بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس اولین سیاست شورا این بود تا خلا ها و مشکلات مناطق را بر طرف کنیم؛ و اگر روزی فرصتی این را داشته باشیم گزارش این اقدامات را به شهروندان ارائه می دهیم.

وی با بیان اینکه یکی از معضلات شهر ما ترافیک و آلودگی هوا، است؛ تصریح کرد: برهمین اساس به دنبال آن هستیم تا مشکلات شهر را از طریق فراهم ساختن زیر ساخت‌های مناسب فراهم کنیم که یکی ازاین زیرساخت ها، حمل و نقل عمومی پاک و بدون دغدغه نظیرقطار شهری است.

عامری فرد، ادامه داد: در حال حاضر شاهد هستید که خط( 1 )قطار شهری مورد استفاده قرار می گیرد و 5 کیلومتر با قیمانده آن نیز با سرعت درحال تکمیل است.

ی با تاکید بر اینکه اگر در جامعه ای امر به معروف و نهی از منکرکه بر گرفته از نماز درست انجام شود؛ همه مشکلات حل خواهد شد، تصریح کرد: نمازصحیح انسان مسئول می سازدتا با احساس وظیفه بتواند در جامعه انسانی و اسلامی برای خودش نقش و وظیفه تعریف کند.

آصفی یزدی، خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده کسانی که با نماز و مسجد در ارتباط هستند در خدمت رسانی موفق بوده اند و در واقع انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس از این مساجد و همین اقامه نماز مدیریت شد.بنابراین ما یک الگوی مناسب داریم که در دهه اول انقلاب به خوبی استفاده کردیم.

عضو کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی وزیارت شورای اسلامی شهر همچنین، افزود: شورای چهارم مساجد را به عنوان محور اقامه امر به معروف و نهی از منکر در راس سیاست کاری خود قرارداده است.

محمد آصفی یزدی، همچنین مردم مسجدی را بهترین مردم دانست که بدون حب و بغض و با روحیه ی بسیجی و جهادی مسائل شهر و محله خود را پیگیری می کنند و خود را در حل و فصل مشکلات آنها شریک می دانند.

وی در پایان گفت : درود می فرستیم به روح پر فتوح امام خمینی( ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس که این سبک زندگی را به ما یاد دادند

در ادامه این نشست که با حضور شهردار منطقه هشت بر گزار شد؛ اعضا، به در خواست‌های مردمی و همچنین سوال‌های آنها در خصوص مشکلات منطقه، پاسخ گفتند.

به اشتراک گذاشتن این مطلب

پاسخ

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. Required fields are marked *

درباره وب


ضمن عرض سلام ؛ در سایت پیش رو تلاش شده است تا آشنایی با دیدگاه های اينجانب میسّر و مقدور گردد .
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا . سوره : الاسراء آیه : 80

محمد آصفي يزدي
1- متولد 1343 مشهد مقدس خيابان امام رضا (ع).
2- ميزان تحصيلات : كارشناسي تاريخ از دانشگاه فردوسي مشهد سال 1368
اطلاعات بیشتر...

كارشناسي امنيتي استانداري خراسان رضوي 1369 تا 1375
رئيس اداره سياسي استانداري خراسان رضوي 1375 تا 1377
مشاور مدير كل صدا و سيماي مركز زاهدان
مدير اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز زاهدان
مسئول گروه معارف راديو مركز خراسان
مسئول صدا و سيماي حرم مطهر رضوي
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري خراسان رضوي
معاون برون مرزي صدا و سيماي مركز خراسان رضوي
معاون صدا (مدير راديو مشهد )
اطلاعات بیشتر...

آمار سایت

  • کاربران حاضر: 10
  • بازدید امروز: 149
  • بازدیدکننده امروز: 54
  • بازدید دیروز: 5461
  • بازدید کننده دیروز: 321
  • بازدید هفته: 37599
  • بازدید ماه: 158457
  • بازدید سال: 1443167
  • کل بازدیدها: 2686662
  • کل بازدیدکننده‌گان: