وظیفه انقلابی و تاریخی مسئولین رسیدگی به مشکلات جانبازان اعصاب و روان است

وظیفه انقلابی و تاریخی مسئولین رسیدگی به مشکلات جانبازان اعصاب و روان است

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در اسایشگاه جانبازان اعصاب و روان از زحمات بی دریغ این جانبازان در زمان جنگ تقدیر و تشکر کردند.

محمد آصفی یزدی عضو شورای اسلامی شهر مشهد در این دیدار در جمع جانبازان، مسئولین و دست اندرکاران مجموعه آسایشگاه جانبازان اظهار داشت: سربازان گمنام دوران دفاع مقدس که تا حدودی فراموش شده اند این جانبازان اعصاب و روان هستند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی در رابطه با جانبازان یادآور شد: امام خمینی در پیام پذیرش قطع نامه 598 در سال 67 در فرازی فرمودند” نگذارید پیشکسوتان خون و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه تعریف نادرستی از جانباز در ذهن برخی شکل گرفته است گفت: برخی تا نام جانباز به میان می آید یک فرد را در ذهن تصور می کنند که یک عضو از بدنش قطع شده و یا بر روی ویلچر نشسته است.

آصفی یزدی با تاکید بر اینکه سربازان اعصاب و روان هیچ کجا دیده نمی شوند گفت: اگر بخواهیم وظیفه تاریخی، انقلابی، شرعی و دینی خود را انجام دهیم باید در این پیچ و خم های روزمره در خدمت جابنازان اعصاب و روان باشیم.

ناظر شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به سخنان یک جانباز اعصاب و روان مبنی بر اینکه انجام کارهای روزمره مشکلاتی دارند عنوان کرد: همه مسئولین باید در خدمت جانبازان اعصاب و روان باشند و از آنها بخواهند که مشکلاتشان را بیان کنند تا با کمال میل آن را انجام و رفع کنند.

غضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان داشت: ما به سهم خودمان عذرخواهیم که نتوانسته ایم انگونه که باید و شاید پس از 30 سال وظیفه خود را نسبت به این عزیزان انجام دهیم.

گفتنی است در این بازدید محمد آصفی یزدی عضو شورای اسلامی شهر مشهد، محمد نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، محمدصادق حاتمی مدیرباشگاه خبرنگاران، حسین ضیایی معاون رسانه ای شورای شهر مشهد و محمد قاسمی معاون اجرایی شورای شهر مشهد حضور داشتند.

به اشتراک گذاشتن این مطلب

پاسخ

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. Required fields are marked *

درباره وب


ضمن عرض سلام ؛ در سایت پیش رو تلاش شده است تا آشنایی با دیدگاه های اينجانب میسّر و مقدور گردد .
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا . سوره : الاسراء آیه : 80

محمد آصفي يزدي
1- متولد 1343 مشهد مقدس خيابان امام رضا (ع).
2- ميزان تحصيلات : كارشناسي تاريخ از دانشگاه فردوسي مشهد سال 1368
اطلاعات بیشتر...

كارشناسي امنيتي استانداري خراسان رضوي 1369 تا 1375
رئيس اداره سياسي استانداري خراسان رضوي 1375 تا 1377
مشاور مدير كل صدا و سيماي مركز زاهدان
مدير اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز زاهدان
مسئول گروه معارف راديو مركز خراسان
مسئول صدا و سيماي حرم مطهر رضوي
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري خراسان رضوي
معاون برون مرزي صدا و سيماي مركز خراسان رضوي
معاون صدا (مدير راديو مشهد )
اطلاعات بیشتر...

آمار سایت

  • کاربران حاضر: 8
  • بازدید امروز: 2077
  • بازدیدکننده امروز: 235
  • بازدید دیروز: 5322
  • بازدید کننده دیروز: 474
  • بازدید هفته: 39472
  • بازدید ماه: 159922
  • بازدید سال: 1439480
  • کل بازدیدها: 2661834
  • کل بازدیدکننده‌گان: