آستان قدس رضوی برای تحقق مدیرت یکپارچه شهری کمک کند

با اشاره با انتساب تولیت جدید آستان قدس رضوی، مقام معظم رهبری در حکمی که برای تولیت جدید آستان قدس رضوی ابلاغ فرموده‌اند تاکیدات فراوانی نسبت به توجه بیش از پیش به محرومین و مستضعفان اعم از مجاوران و زائران داشته‌اند.

به نظر می‌رسد مدیریت شهری و آستان قدس رضوی می‌توانند در بخش‌های مختلف همکاری‌های فراوانی داشته باشند که این همکاری‌ها منجر به هم‌افزائی‌های خوبی در حوزه‌های مختلف همچون تأمین مسکن ارزان قیمت برای اقشار کم‌درآمد در شهر مشهد، ایجاد اشتغال به ویژه برای جوانان و زنان سرپرست خانوار، مشارکت در اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی به خصوص در زمینه تولید سوغات زائر داشته باشند.
یکی دیگر از موضوعاتی که تعامل و همکاری همه جانبه آستان قدس رضوی و مدیریت شهری را می‌طلبد بحث رسیدگی و تعیین تکلیف اسناد اراضی آستان قدس رضوی است که عموم مردم از این اراضی را به صورت قولنامه‌ای استفاده می‌کنند.
برای حل این مشکل که بسیاری از مردم به خصوص در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر که با آن روبرو هستند هر چه سریع‌تر باید به یک مدل مشخصی برسیم تا علاوه بر حل این مشکلات، مردم، آستان قدس رضوی و مدیریت شهری به حقوق خودشان برسند.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد ، متأسفانه به دلیل عدم حل این مشکل به خصوص در اراضی سیدی و بسیاری دیگر از اراضی در حاشیه شهر میلیاردها تومان خسارت متوجه آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد گردیده و همچنین منجر به تشکیل پروندهای قضایی نیز شده است.
همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، مسائل فرهنگی را آر دیگر موضوعاتی برشمرد که می‌بایست مورد هم‌افزایی جدی آستان قدس رضوی و مدیریت شهری قرار گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: آستان قدس رضوی با همکاری شهرداری مشهد باید در رابطه با مباحث فرهنگی به سمت تبدیل‌شدن مدیریت یکپارچه فرهنگی گام بردارند.
به اشتراک گذاشتن این مطلب

پاسخ

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. Required fields are marked *

درباره وب


ضمن عرض سلام ؛ در سایت پیش رو تلاش شده است تا آشنایی با دیدگاه های اينجانب میسّر و مقدور گردد .
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا . سوره : الاسراء آیه : 80

محمد آصفي يزدي
1- متولد 1343 مشهد مقدس خيابان امام رضا (ع).
2- ميزان تحصيلات : كارشناسي تاريخ از دانشگاه فردوسي مشهد سال 1368
اطلاعات بیشتر...

كارشناسي امنيتي استانداري خراسان رضوي 1369 تا 1375
رئيس اداره سياسي استانداري خراسان رضوي 1375 تا 1377
مشاور مدير كل صدا و سيماي مركز زاهدان
مدير اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز زاهدان
مسئول گروه معارف راديو مركز خراسان
مسئول صدا و سيماي حرم مطهر رضوي
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري خراسان رضوي
معاون برون مرزي صدا و سيماي مركز خراسان رضوي
معاون صدا (مدير راديو مشهد )
اطلاعات بیشتر...

آمار سایت

  • کاربران حاضر: 8
  • بازدید امروز: 1003
  • بازدیدکننده امروز: 103
  • بازدید دیروز: 5341
  • بازدید کننده دیروز: 503
  • بازدید هفته: 38483
  • بازدید ماه: 159629
  • بازدید سال: 1452183
  • کل بازدیدها: 2550502
  • کل بازدیدکننده‌گان: