تست نهایی خط دوم قطارشهری پیش از افتتاح رسمی

تست نهایی خط دوم قطارشهری پیش از افتتاح رسمی

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد چند روز مانده به افتتاح رسمی خط دوم قطار شهری مشهد با حضور در ایستگاه میدان شهدا مسیر این میدان تا انتهای بولوار طبرسی را با قطار شهری پیموند و از نزدیک در جریان آخرین روند آماده سازی این خط پیش از افتتاح رسمی آن قرار گرفتند.

فعالیت در شرایط سخت

مدیرعامل شرکت ساخت قطارشهری مشهد در این بازدید گفت:طی چند سال گذشته رکود زیادی را در صنعت مترو داشتیم و ما توانستیم با فعالیت شبانه‌روزی در سه سال گذشته و تامین مالی که کار سختی بود، با رقمی بالغ بر 1700 میلیارد تومان مسیر خط دوم قطار شهری را آماده نماییم.

کیانوش کیامرز با بیان اینکه در این مسیر 6 ایستگاه وارد مدار شده است، عنوان کرد: از انتهای طبرسی ایستگاه‌ها شروع و تا میدان شهداء ادامه دارد و سعی شده این ایستگاه‌ها از نظر کیفیت، زیبایی و مسایل فرهنگی هر منطقه، وضعیت قابل قبولی داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه در شهر مشهد زائران زیادی از سراسر ایران حضور پیدا می‌‌کنند سعی شده در این پروژه از بالاترین کیفیت و بهترین امکانات استفاده شود و در همین راستا کار ایستگاه‌ها به پایان رسیده و تست گرم نیز تا دو روز آینده به مرحله پایانی خود خواهد رسید و براساس برنامه‌ریزی روز پنجشنبه یا جمعه هفته جاری این خط تحویل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد می‌شود.

مدیرعامل شرکت قطار شهری مشهد با اشاره به اینکه برای ادامه خط 2 تا انتهای میدان جوان یا شهرک سلامت حدود 700 میلیارد تومان دیگر بودجه نیاز است، تصریح کرد: امیدواریم با تامین منابع مالی مورد نیاز از ابتدای سال 96 با سرعت کار خود را به سمت میدان جوان آغاز کنیم و اتصال خط 2 به خط یک اولویت اصلی ما در سال آینده است.

وی اضافه کرد: فاز دوم حدفاصل سعدی تا شریعتی حدود 3 کیلومتر است که تلاش می‌کنیم تا مهرماه سال آینده آن را به اتمام برسانیم و مابقی آن 6 ماهه دوم سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح خط دو در هفتمین سالگرد خط یک

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد نیز با بیان اینکه افتتاح خط 2 در دوم اسفندماه مصادف با هفتمین سال بهره‌برداری از خط یک قطار شهری است، اظهار داشت: در حال حاضر و به صورت آزمایشی از زمان افتتاح ساعت کاری خط2 از ساعت 7 تا 10 صبح می‌باشد.

قاسم طاهری با اشاره به اینکه در زمان بهره‌برداری آزمایشی زمانبندی مسافتی به صورت دقیق نیست، عنوان کرد: گیت‌های قطار شهری خط 2 کاملا امده و شهروندان با همان من کارت خود و با مبلغ 550 تومان می‌توانند از خط 2 قطار شهری مشهد بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه یکی از شرکت‌های اپراتور تلفن همراه اقدامات خود را در جهت آنتن‌دهی در تونل و ایستگاه‌های خط 2 انجام داده است، افزود: برای بیمه این خط نیز در حال حاضر الحاقیه از خط یک برای خط 2 گرفته شده است.

photo_2017-02-15_19-04-43

به اشتراک گذاشتن این مطلب

پاسخ

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. Required fields are marked *

درباره وب


ضمن عرض سلام ؛ در سایت پیش رو تلاش شده است تا آشنایی با دیدگاه های اينجانب میسّر و مقدور گردد .
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا . سوره : الاسراء آیه : 80

محمد آصفي يزدي
1- متولد 1343 مشهد مقدس خيابان امام رضا (ع).
2- ميزان تحصيلات : كارشناسي تاريخ از دانشگاه فردوسي مشهد سال 1368
اطلاعات بیشتر...

كارشناسي امنيتي استانداري خراسان رضوي 1369 تا 1375
رئيس اداره سياسي استانداري خراسان رضوي 1375 تا 1377
مشاور مدير كل صدا و سيماي مركز زاهدان
مدير اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز زاهدان
مسئول گروه معارف راديو مركز خراسان
مسئول صدا و سيماي حرم مطهر رضوي
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري خراسان رضوي
معاون برون مرزي صدا و سيماي مركز خراسان رضوي
معاون صدا (مدير راديو مشهد )
اطلاعات بیشتر...

آمار سایت

  • کاربران حاضر: 8
  • بازدید امروز: 3791
  • بازدیدکننده امروز: 246
  • بازدید دیروز: 5321
  • بازدید کننده دیروز: 352
  • بازدید هفته: 41190
  • بازدید ماه: 162030
  • بازدید سال: 1447198
  • کل بازدیدها: 2695625
  • کل بازدیدکننده‌گان: