تصویب شاخص‌ها و موضوعات محوری سال 95

یکصد و پنجاه و نهمین کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد با حضور اعضا این کمیسیون و نمایندگانی از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برگزار شد.

اولویت‌گذاری موضوعات محوری و شاخص‌های سال 1395 کمیسیون فرهنگی تنها دستور کار این جلسه کمیسیو بود که مورد بحث و بررسی اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد قرار گرفت.
در همین رابطه حجت الاسلام مجید فاطمی ارفع با تاکید بر اینکه باید شاخص‌ها به صورت تخصصی و کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گیرد خواستار توجه بیش از پی به این موضوع مهم و محوری شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد در همین رابطه به نقش تشکل‌های فرهنگی اشاره و اظهارکرد: یکی از موضوعاتی که باید در تعیین شاخص‌های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد توجه به نقش تشکل‌های مردمی است.
وی تصریح کرد: تشکل‌های فرهنگی باید نقش موثر تری در فعالیت فرهنگی و اجتماعی ایفا نمایند.
حجت الاسلام مجید فاطمی ارفع با طرح این سوال که تشکل‌های فرهنگی چه نقشی در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی دارند؟ خواستار توجه بیش از گذشته به جایگاه این تشکل‌های شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد در بخش دیگری از سخنان خود نقش جبهه فرهنگی مومن انقلاب اسلامی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی را بسیار ضروری دانست.
محمد آصفی یزدی نیز با بیان اینکه در فعالیت‌های فرهنگی باید مردم نقش ویژه‌ای داشته باشند، خاطرنشان کرد: در تمامی فعالیت‌های فرهنگی باید نقش مردم به جدی و فعال دیده شود.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد افزود: پیروزی و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهوم حضور و مشارکت مردم بوده است از همین‌رو باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.
وی تصریح کرد: آحاد شهروندان مشهدی باید با مسئولیت‌پذیری اجتماعی در تمامی مباحث و موضوعات شهر مشهد مشارکت فعالی داشته باشند تا مشکلات و معضلات شهری مرتفع گردد.
آصفی یزدی ادامه داد: مدیریت شهری می‌بایست کار را به مردم واگذار نمایند تا تمام فعالیت‌ها به صورت مردمی اجرا گردد.
انسیه غفوری شعرباف نیز گفت: تشکل‌های فرهنگی برنامه‌ریزی و انجام فعالیت‌های فرهنگی می‌تواند کمک شایانی به مدیریت شعری داشته باشند.
عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد افزود: البته این نکته نیز باید مورد توجه قرار گیرد که نحوه همکاری تشکل‌های فرهنگی با مدیریت شهری باید با تنظیم یک آئین نامه مشخص شود.
در نهایت اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد، خانواده و سبک زندگی، حقوق و تکالیف شهروندی، وفاق، همبستگی و مشارکت اجتماعی، تجلی پایتخت معنوی و شهر زیارتی و همچنین مسجد محوری را به عنوان موضوعات محوری تصویب و به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد ابلاغ کردند.
به اشتراک گذاشتن این مطلب

پاسخ

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. Required fields are marked *

درباره وب


ضمن عرض سلام ؛ در سایت پیش رو تلاش شده است تا آشنایی با دیدگاه های اينجانب میسّر و مقدور گردد .
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا . سوره : الاسراء آیه : 80

محمد آصفي يزدي
1- متولد 1343 مشهد مقدس خيابان امام رضا (ع).
2- ميزان تحصيلات : كارشناسي تاريخ از دانشگاه فردوسي مشهد سال 1368
اطلاعات بیشتر...

كارشناسي امنيتي استانداري خراسان رضوي 1369 تا 1375
رئيس اداره سياسي استانداري خراسان رضوي 1375 تا 1377
مشاور مدير كل صدا و سيماي مركز زاهدان
مدير اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز زاهدان
مسئول گروه معارف راديو مركز خراسان
مسئول صدا و سيماي حرم مطهر رضوي
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري خراسان رضوي
معاون برون مرزي صدا و سيماي مركز خراسان رضوي
معاون صدا (مدير راديو مشهد )
اطلاعات بیشتر...

آمار سایت

  • کاربران حاضر: 9
  • بازدید امروز: 4073
  • بازدیدکننده امروز: 444
  • بازدید دیروز: 5334
  • بازدید کننده دیروز: 465
  • بازدید هفته: 41232
  • بازدید ماه: 162136
  • بازدید سال: 1456080
  • کل بازدیدها: 2548231
  • کل بازدیدکننده‌گان: