دغدغه های شورای چهارم و پنجم مشترک است

دغدغه های شورای چهارم و پنجم مشترک است

چند تن از منتخبان مشهد در شورای پنجم و اعضای فعلی شورای شهر در جلسه مشترک بین اعضای شورای چهارم و پنجم نقطه نظرات خود را مطرح کردند .
موحدی زاده دغدغه های اعضای شورای پنجم و چهارم را مشترک ارزیابی کرد و گفت : وجود دیدگاه اصلاح طلب و اصولگرا برای پویایی جامعه ضروری است و این درحالی است که ممکن است برای دغدغه های مشترک از راه حل های متفاوت استفاده کنیم .
موحدی زاده موفقیت شورا و دولت در افکار عمومی دنیا را موفقیت نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد و اظهار کرد : در صورت عدم کسب رضایتمندی مردم و حرکت جامعه به سوی واگرایی ، دیگر تفکر اصلاح طلب و اصولگرا معنا ندارد و بسیار از دست آوردها متاسفانه از دست خواهد رفت .
لطفی عضو شورای چهارم شهر گفت : برای کمک به شورای پنجم هر کاری که از دستمان برآید دریغ نمی کنیم و به منتخبان مردم توصیه می کنم، کتاب شهرداری از دیدگاه مقام معظم رهبری را مطالعه کنند ، مقام معظم رهبری در این کتاب به 2 نکته اشاره می کند اول آنکه هر کس که به شهرداری مراجعه می کند 4 اصل تکریم ، تسریع ، تسهیل ، اعتماد سازی را حس کند و دیگر آنکه شهردار سرباز است ، سربازتان را تنها نگذارید و معنی دیگر آن است که سرباز تبدیل به سردار نشود .
گندمی عضو منتخب شورای پنجم خواستار برگزاری جلسات متعدد مشترک بین اعضای شورای چهام و پنجم شد و اظهار داشت : دغدغه همه رفاه شهر مشهد است ، شورا و شهرداری کار خدماتی انجام می دهند لذا کار سیاسی منجر به شکست نظام شورایی خواهد شد .
وی ابراز امیدواری کرد که تریبون شورای پنجم دفاع از مردم برای ارائه خدمات بیشتر باشد .
گندمی ادامه داد : شورای پنجم معتقد است شهرداری نمی تواند درخدمت شورا باشد و شورا نیز نمی تواند درخدمت شهرداری باشد ، شورای شهر باید با کمک نخبگان مدل شورا و شهرداری در خدمت مردم را پیاده سازی کند .
هراتی عضوشورای چهارم دوران انتقال بین دو شورا را به قطاری تشبیه کرد که در حال حرکت است و تیم مدیریت شهر در حین حرکت قطار باید عوض شود .
عضو شورای شهر تقابل صورت گرفته بین ، حاکمیت ملی و حاکمیت محلی و تقابل بین شهرداری و دستگاه قضا را بسیار آسیب زا ارزیابی کرد و افزود : راهکار خروج از این تقابل ها ایجاد زیر ساخت های حقوقی است .
هراتی وجود زیر ساخت منسجم حقوقی را عاملی جهت مدیریت منابع مشهد و حتی مدیریت استان خراسان با استفاده از منابع مشهدو مستقل از حمایت مالی دولت اعلام کرد .

image25522 image19088image44478

به اشتراک گذاشتن این مطلب

پاسخ

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. Required fields are marked *

درباره وب


ضمن عرض سلام ؛ در سایت پیش رو تلاش شده است تا آشنایی با دیدگاه های اينجانب میسّر و مقدور گردد .
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا . سوره : الاسراء آیه : 80

محمد آصفي يزدي
1- متولد 1343 مشهد مقدس خيابان امام رضا (ع).
2- ميزان تحصيلات : كارشناسي تاريخ از دانشگاه فردوسي مشهد سال 1368
اطلاعات بیشتر...

كارشناسي امنيتي استانداري خراسان رضوي 1369 تا 1375
رئيس اداره سياسي استانداري خراسان رضوي 1375 تا 1377
مشاور مدير كل صدا و سيماي مركز زاهدان
مدير اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز زاهدان
مسئول گروه معارف راديو مركز خراسان
مسئول صدا و سيماي حرم مطهر رضوي
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري خراسان رضوي
معاون برون مرزي صدا و سيماي مركز خراسان رضوي
معاون صدا (مدير راديو مشهد )
اطلاعات بیشتر...

آمار سایت

  • کاربران حاضر: 8
  • بازدید امروز: 2382
  • بازدیدکننده امروز: 218
  • بازدید دیروز: 5390
  • بازدید کننده دیروز: 232
  • بازدید هفته: 39732
  • بازدید ماه: 160932
  • بازدید سال: 1437105
  • کل بازدیدها: 2646314
  • کل بازدیدکننده‌گان: