دفاع مقدس بهترین الگو و مدل برای مدیریت شهری است

دفاع مقدس بهترین الگو و مدل برای مدیریت شهری است

محمد آصفی یزدی در نطق پیش از دستور هشتاد و چهارمین جلسه علنی و رسمی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، با قرائت آیه شریفه “مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا” آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد همچنین یاد وخاطره تمامی رزمندگان، شهدا و جانبازان را گرامی داشت و افزود: دو سال از عمر شورای چهارم گذشت و امروز جا دارد دو سال گذشته را یک آسیب‌شناسی عالمانه داشته باشیم و به دقت نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نماییم.

وی با بیان اینکه ملاک و الگوی ما برای بررسی و آسیب شناسی و همچنین برنامه‌ریزی دقیق‌تر چه خواهد بود؟، خاطرنشان کرد: در شرایطی که سال‌ها از پایان دوران دفاع مقدس فاصله گرفته‌ایم، نخبگان، کارشناسان، دلسوزان انقلاب و تمامی آنانی که از سر صداقت و مسئولیت‌شناسی به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی نگاه می‌کنند، به این نکته مهم معترف هستند که در شرایط کنونی تنها مدل و الگوی موفق برای ارزیابی و برنامه‌ریزی جامع از برای دستیابی به آرمان‌های بلند نظا م مقدس جمهوری اسلامی ایران و عملیاتی شدن قانون اساسی، سند چشم‌انداز و همه اسناد بالادستی الگو و مدل عملیاتی هشت سال دفاع مقدس است.

آصفی یزدی خاطرنشان کرد: این الگو که مقام معظم رهبری از آن به عنوان مدیریت جهادی یاد کرده و در همین رابطه نیز فرموده‌اند” من انقلابی هستم”.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با برشمردن ویژگی‌های مدیریت جهادی مد نظر مقام معظم رهبری، تصریح کرد: روحیه جهادی باید با تمام ویژگی‌هایش، نصب العین مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر مشهد قرار بگیرد تا ما در آینده‌ای نه چندان دور شاهد روحیه انقلابی بیشتر، عشق و ایثار قوی‌تر و همدلی پیوسته‌ای باشیم.

وی ادامه داد:  شورای اسلامی شهر و شهرداری به ویژه معاونت فرهنگی واجتماعی باید همه امکانات و ظرفیت‌های مردمی را برای کمک به مدیریت شهری را بسیج نماید تا بتوانیم با استفاده از این ظرفیت‌های عظیم مردمی مشکلات و معضلات را برطرف نماییم.

آصفی یزدی با بیان اینکه شهروندان دیده بان مدیریت شهری هستند، اضافه کرد:  تریبون شورای اسلامی شهر مشهد تنها جای انتقاد از مشکلات نیست بلکه باید به مکانی برای تشکر و قدردانی از فعالیت‌های شهرداری از زبان مردم شهر تبدیل شود.

 آصفی یزدی همچنین از حمایت‌ها و پشتیبانی آیت‌الله علم الهدی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آستان قدس رضوی از شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد تشکر کرد.

به اشتراک گذاشتن این مطلب

پاسخ

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. Required fields are marked *

درباره وب


ضمن عرض سلام ؛ در سایت پیش رو تلاش شده است تا آشنایی با دیدگاه های اينجانب میسّر و مقدور گردد .
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا . سوره : الاسراء آیه : 80

محمد آصفي يزدي
1- متولد 1343 مشهد مقدس خيابان امام رضا (ع).
2- ميزان تحصيلات : كارشناسي تاريخ از دانشگاه فردوسي مشهد سال 1368
اطلاعات بیشتر...

كارشناسي امنيتي استانداري خراسان رضوي 1369 تا 1375
رئيس اداره سياسي استانداري خراسان رضوي 1375 تا 1377
مشاور مدير كل صدا و سيماي مركز زاهدان
مدير اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز زاهدان
مسئول گروه معارف راديو مركز خراسان
مسئول صدا و سيماي حرم مطهر رضوي
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري خراسان رضوي
معاون برون مرزي صدا و سيماي مركز خراسان رضوي
معاون صدا (مدير راديو مشهد )
اطلاعات بیشتر...

آمار سایت

  • کاربران حاضر: 7
  • بازدید امروز: 4739
  • بازدیدکننده امروز: 289
  • بازدید دیروز: 5331
  • بازدید کننده دیروز: 305
  • بازدید هفته: 41859
  • بازدید ماه: 162921
  • بازدید سال: 1446515
  • کل بازدیدها: 2685791
  • کل بازدیدکننده‌گان: