ساخت و نصب یادمان های دائمی متناسب با جایگاه مشهد

ساخت و نصب یادمان های دائمی متناسب با جایگاه مشهد

تلاش می شود در شورای حجم معاونت فرهنگی شهرداری، با توجه به سابقه تاریخی،شرایط مذهبی و سوابق انقلابی مردم مشهد یادمان هایی دائمی در مقیاس ملی و جهان اسلام ساخته و نصب گردد.

وی افزود: امروز مشهد را در ایام نوروز با یادمان های آن می شناسند و اگر یک سال نتوانیم یادمان های نوروزی را در شهر نصب نماییم مطمئن باشید با واکنش سخت مردم ائم از زائر و مجاور مواجه خواهیم شد زیرا این یادمان ها به هویت شهر تبدیل شده و جزئی ازمبلمان شهری مشهد است.

نمایند شورا در ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد بیان کرد: امسال از ظرفیت تلفیقی از هنرمندان که می توانند در حوزه استقبال از بهار نقش آفرینی کنند استفاده شده که رویکرد جدید و خوبی است زیرا همه سلیقه ها را در برمی گیرد زیرا در این شهر زائران و مجاورانی با سلایق مختلف تردد دارند و باید همه ظرفیت های هنری را داشته باشیم تا بتوانیم به مطالبات همه قشرها پاسخ مناسب بدهیم.
وی تصریح کرد:یکی از ویژگی هایی که امسال در حوزه استقبال از بهار شاهد هستیم این است که از همه ظرفیت های هنری و هنرمندان در رشته های مختلف بهره برده ایم و معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار نیز جلسات متعددی را به صورت تخصصی با فعالان بخش های مختلف هنری وهنرمندان برگزار کرده و دیگاههای آنان اخذ شده است.
آصفی خاطرنشان کرد:موضوع استقبال از بهار بخش های مختلفی دارد و مجموعه مبلمان شهری که در معاونت های مختلف شهرداری تعریف شده باید در کنار هم قرار گیرند که ستادی برای هماهنگی این کار با عضویت معاونت های فرهنگی و اجتماعی،خدمات و محیط زیست شهری و شهرسازی وجود دارد و موضوعات مرتبط در آن ستاد پیگیری و تصمیم های لازم اخذ می شود.
وی افزود:این هماهنگی در استقبال از بهار 95 بهتر از سال های صورت گرفته و کمیسیون فرهنگی شورا در این زمینه نقش خوبی ایفا کرده است،زیرا جلسات متعددی با مسئولان معاونت خدمات شهری داشتیم و حتی بوستان های موضوعی در دستور کار قرار گرفته و کمیسیون نظرات تخصصی خود را در این خصوص به معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد اعلام کرده است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد:امیدواریم حاصل این هماهنگی ها را طی روزهای آینده در سطح شهر ببنیم و از همه مردم وصاحب نظران تقاضا داریم نظر خود را در خصوص یادمان های نوروزی و اتقاقاتی که امسال در حوزه استقبال از بهار رخ می دهد از مسیر شماره تماس 137 به شهرداری و شورای شهر منتقل کردند تا الگوی جدید که امسال اجرایی شده با رفع اشکال ها برای سال های آینده نهادینه شود.
آصفی بیان کرد:البته در سال های گذشته نظرسنجی هایی صورت گرفته وبرخی یادمان های که در سال های گذشته در شهر نصب شده و مورد اقبال مردم قرار کرفته تلاش شده به صورت یادمان های دائمی ساخته شده و در شهر نصب شوند.
به اشتراک گذاشتن این مطلب

پاسخ

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. Required fields are marked *

درباره وب


ضمن عرض سلام ؛ در سایت پیش رو تلاش شده است تا آشنایی با دیدگاه های اينجانب میسّر و مقدور گردد .
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا . سوره : الاسراء آیه : 80

محمد آصفي يزدي
1- متولد 1343 مشهد مقدس خيابان امام رضا (ع).
2- ميزان تحصيلات : كارشناسي تاريخ از دانشگاه فردوسي مشهد سال 1368
اطلاعات بیشتر...

كارشناسي امنيتي استانداري خراسان رضوي 1369 تا 1375
رئيس اداره سياسي استانداري خراسان رضوي 1375 تا 1377
مشاور مدير كل صدا و سيماي مركز زاهدان
مدير اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز زاهدان
مسئول گروه معارف راديو مركز خراسان
مسئول صدا و سيماي حرم مطهر رضوي
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري خراسان رضوي
معاون برون مرزي صدا و سيماي مركز خراسان رضوي
معاون صدا (مدير راديو مشهد )
اطلاعات بیشتر...

آمار سایت

  • کاربران حاضر: 5
  • بازدید امروز: 4710
  • بازدیدکننده امروز: 451
  • بازدید دیروز: 5322
  • بازدید کننده دیروز: 474
  • بازدید هفته: 42105
  • بازدید ماه: 162555
  • بازدید سال: 1442113
  • کل بازدیدها: 2664467
  • کل بازدیدکننده‌گان: