مدیریت جهادی کلید برون رفت از مشکلات است

بهترین الگو برای ارزیابی و آسیب شناسی در کشور می تواند الگوی هشت سال دفاع مقدس باشد.
وی تاکید داشت:  امروز که سال ها از پایان جنگ فاصله گرفته ایم، نخبگان ، کارشناسان، دلسوزان انقلاب و تمامی آنانی که از سر صداقت و مسئولیت شناسی به انقلاب و جمهوری اسلامی نگاه می کنند به این نکته اذعان دارند که در حال حاضر تنها مدل و الگوی موفق در جمهوری اسلامی ایران برای به کار گیری در ارزیابی، کارشناسی، اسیب شناسی، برنامه ریزی، دستیابی به آرمان های امام راحل، عملیاتی شده میثاق ملی، قانون اساسی، سند توسعه 20 ساله کشور و تمامی اسناد بالادستی الگوی هشت سال دفاع مقدس است.
آصفی یزدی با  بیان برخی فداکاری و ایستادگی رزمندگان اسلام و شهدای والامقام و قدردانی از ایثار و جانفشانی تمامی رزمندگان در یکی از حساس ترین و سخت ترین شرایط کشور افزود: ما هرگز حمله وحشیانه و ددمنشانه همه مستکبرین و جهان خواران به انقلاب اسلامی را فراموش نخواهیم کرد و آن ایستادگی ها را همیشه چراغ راه خود قرار خواهیم داد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد سیاست های دوران دفاع مقدس را یک الگوی بسیار خوب برای ارزیابی کنونی فعالیت های مدیریت شهری برشمرد و تاکید کرد: دو سال از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد می گذرد بنابراین هم اکنون فرصت مناسبی برای آسیب شناسی و ارزیابی نقاط قوت و ضعف به صورت دقیق و عالمانه است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله) در تاریخ 12 شهریور در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رهبری در این دیدار فرمودند”آنچه من در پایان عرایضم عرض میکنم این است که نیروهای مؤمن ما در سرتاسر کشور بدانند که حرکت، به‌سمت اهداف و آرمانهای اسلامی است؛ در این هیچ تردیدی نیست. و همه خودشان را آماده نگه بدارند، همه آماده باشند؛ نیروهای مؤمن، نیروهای اصیل و معتقد در سرتاسر کشور -که بحمدالله اکثریّت قاطع این کشور را هم تشکیل میدهند- آماده‌به‌کار باشند. آماده‌به‌کار به معنای آماده‌ی جنگ نیست؛ یعنی هم آماده‌ی کار اقتصادی باشند، هم آماده‌ی کار فرهنگی باشند، هم آماده‌ی کار سیاسی باشند، هم آماده‌ی حضور در میدانها و عرصه‌های مختلف باشند؛ آماده باشند، ما همه باید آماده باشیم. در مقابل این جهت‌گیری‌های دشمنان -که دشمنان ما شب‌وروز نمی‌شناسند- ما هم بایستی شب و روز نشناسیم و همه آماده باشیم. و وعده‌ی الهی هم راست است؛ خدای متعال وعده‌اش راست است، ما سوءظنّ به وعده‌ی الهی [نباید داشته باشیم‌]”.
آصفی یزدی افزود: این روحیه جهادی که در گفته های رهبر معظم انقلاب دیده می شود باید با تمام ویژگی هایش نصب العین مدیریت شهری ودر دستور کار شورای اسلامی شهر مشهد و شهرداری قرار بگیرد تا ما در آینده ای نه چندان دور  شاهد روحیه انقلابی بیشتر، عشق و ایثار قوی تر و همدلی پیوسته ای باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر خلاقیت در مدیریت شهری یادآور شد: در زمان جنگ پلی که بر روی اروند رود در زمان کوتاهی احداث شد یک خلاقیت محض بود که توسط بچه های خراسانی انجام شد بنابراین ما انتظار داریم تا این خلاقیت با سرعت و کیفیت بیشتر در مدیریت شهری نمایان شود و ما شاهد رواج ولایت مداری، تلاش، جاد، بصیرت و شهادت طلبی در سیستم مدیریت شهری باشیم.
 وی با تأکید بر لزوم همت مضاعف و کار مضاعف در کنار همدلی و همزبانی در همه عرصه ها، خاطرنشان کرد: در الگوی دفاع مقدس همه به فکر منافع ملی بودند و کسی به منافع شخصصی خود فکر نمی کرد.
آصفی یزدی با بیان اینکه حضور مردم در فعالیت های شهری بسیار می تواند بسیار تاثیر گذار باشد گفت: امروز مدیریت شهری، شورای شهر و شهرداری مشهد به ویژه حوزه معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری باید همه امکانات و ظرفیت های مردمی را برای کمک به مدیریت شهری به میدان بیاروند تا بتوانیم با استفاده از این ظرفیت مشکلات را به جلو هدایت کنیم.
وی تاکید کرد: همه معاونت های شهرداری با محوریت و مسئولیت پذیری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد می بایست بستر های لازم را برای بسیج و حضور مردم در صحنه های فعالیت شهری فراهم کنند.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد شهروندان را دیده بان شهری خواند و افزود: این تریبون تنها جای انتقاد از مسائل نیست و باید مکانی برای تشکر و قدردانی از فعالیت های شهرداری از زبان مردم شهر باشد.
آصفی یزدی در پایان با قدردانی از فعالیت های و حمایت های امام جمعه مشهد تصریح کرد: پشتیبانی ایت الله علم الهدی از شورای شهر و شهرداری همواره موجب دلگرمی ما در مدیریت شهری شده است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به فعالیت های بسیار زیاد سپاه امام رضا(ع) در بحث حاشیه شهر گفت: اگر ورود سپاه پاسداران به حاشیه شهر نبود قطعا امنیت و زیر ساخت های بسیاری در این مناطق شکل نمی گرفت.
به اشتراک گذاشتن این مطلب

پاسخ

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. Required fields are marked *

درباره وب


ضمن عرض سلام ؛ در سایت پیش رو تلاش شده است تا آشنایی با دیدگاه های اينجانب میسّر و مقدور گردد .
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا . سوره : الاسراء آیه : 80

محمد آصفي يزدي
1- متولد 1343 مشهد مقدس خيابان امام رضا (ع).
2- ميزان تحصيلات : كارشناسي تاريخ از دانشگاه فردوسي مشهد سال 1368
اطلاعات بیشتر...

كارشناسي امنيتي استانداري خراسان رضوي 1369 تا 1375
رئيس اداره سياسي استانداري خراسان رضوي 1375 تا 1377
مشاور مدير كل صدا و سيماي مركز زاهدان
مدير اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز زاهدان
مسئول گروه معارف راديو مركز خراسان
مسئول صدا و سيماي حرم مطهر رضوي
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري خراسان رضوي
معاون برون مرزي صدا و سيماي مركز خراسان رضوي
معاون صدا (مدير راديو مشهد )
اطلاعات بیشتر...

آمار سایت

  • کاربران حاضر: 9
  • بازدید امروز: 4984
  • بازدیدکننده امروز: 300
  • بازدید دیروز: 5331
  • بازدید کننده دیروز: 305
  • بازدید هفته: 42104
  • بازدید ماه: 163166
  • بازدید سال: 1446760
  • کل بازدیدها: 2686036
  • کل بازدیدکننده‌گان: