مردم در استقبال از نمایشگاه گل و گیاه، گل کاشتند

مردم در استقبال از نمایشگاه گل و گیاه، گل کاشتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد، محمد آصفی یزدی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین المللی مشهد، اظهارکرد: طی بازدیدی که در روز جمعه از نمایشگاه گل و گیاه داشتم، جمعیتی نزدیک به پنجاه هزار نفر در این روز از نمایشگاه بازدید کرده بودند.

وی افزود: در نمایشگاه گل و گیاه امسال یک فضای خوبی به همت شهرداری مشهد ایجاد شد و هر یک از مناطق مختلف شهرداری نیز کارهای خوبی ارائه کرده بودند، و در حقیقت فضای بسیار خوب و زیبایی برای شهروندان مهیا شده بود.

به گفته آصفی یزدی، نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس دارای رویکرد فرهنگی است که این موضوع در نمایشگاه گل و گیاه کاملا مشهود است.

عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه مردم در نمایشگاه گل و گیاه به معنای واقعی کلمه گل کاشتند، اما مسئولان از مردم عقب ماندند، خاطرنشان کرد: متاسفانه با توجه به استقبال بالایی که مردم از نمایشگاه گل و گیاه داشتند هنوز نتوانسته‌ایم زیر ساخت‌های لازم برای رفاه حال مردم را فراهم نماییم.

وی درهمین رابطه، اظهارکرد: به طور مثال برای جمعیتی بالغ بر پنجاه هزار نفر فقط 25بیست چشمه سرویس بهداشتی ، یک نماز خانه کوچک و پارکینگ با ظرفیت محدود در نمایشگاه بین المللی وجود دارد.

آصفی یزدی تاکید کرد: با توجه به رویکرد نمایشگاه بین الملل مشهد که دارای بعد فرهنگی و اجتماعی است باید مدیران شهری تلاش نمایند تا زیر ساخت‌های لازم را برای  این مجموعه تهیه فراهم کنند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد، در ادامه سخنان خود به برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در ایام ماه مبارک رمضان اشاره و خواستار توجه بیش از پیش به برگزاری این نمایشگاه معنوی شد.

وی در همین رابطه افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه قرآن و عترت پیش روی نمایشگاه بین الملی مشهد است باید تمهیداتی اندیشده شود تا معضلات و مشکلات نمایشگاه گل و گیاه در این نمایشگاه وجود نداشته باشد.

آصفی یزدی، با انتقاد از ضعیف بودن فهم اقتصادی در مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل اینکه فهم اقتصادی در مدیریت شهری ضعیف بود نتوانستیم از ظرفیت به وجود آمده در نمایشگاه گل و گیاه و سایر نمایشگاه ها که با استقبال  مردم مواجه هستیم استفاه کنیم.

به گفته عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد، با ایجاد فضای مناسب برای مردم، می‌توانیم از نمایشگاه بین المللی به عنوان یک مرکز اقتصادی،سیاحتی و فرهنگی  به نحو مطلوب و شایسته استفاده نماییم.

به اشتراک گذاشتن این مطلب

پاسخ

آدرس پست الکترونیک شما منتشر نخواهد شد. Required fields are marked *

درباره وب


ضمن عرض سلام ؛ در سایت پیش رو تلاش شده است تا آشنایی با دیدگاه های اينجانب میسّر و مقدور گردد .
وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا . سوره : الاسراء آیه : 80

محمد آصفي يزدي
1- متولد 1343 مشهد مقدس خيابان امام رضا (ع).
2- ميزان تحصيلات : كارشناسي تاريخ از دانشگاه فردوسي مشهد سال 1368
اطلاعات بیشتر...

كارشناسي امنيتي استانداري خراسان رضوي 1369 تا 1375
رئيس اداره سياسي استانداري خراسان رضوي 1375 تا 1377
مشاور مدير كل صدا و سيماي مركز زاهدان
مدير اطلاعات و اخبار صدا و سيماي مركز زاهدان
مسئول گروه معارف راديو مركز خراسان
مسئول صدا و سيماي حرم مطهر رضوي
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري خراسان رضوي
معاون برون مرزي صدا و سيماي مركز خراسان رضوي
معاون صدا (مدير راديو مشهد )
اطلاعات بیشتر...

آمار سایت

  • کاربران حاضر: 4
  • بازدید امروز: 2750
  • بازدیدکننده امروز: 327
  • بازدید دیروز: 5322
  • بازدید کننده دیروز: 474
  • بازدید هفته: 40145
  • بازدید ماه: 160595
  • بازدید سال: 1440153
  • کل بازدیدها: 2662507
  • کل بازدیدکننده‌گان: